12 Nisan 2006 Çarşamba

MFÖ, Athena, Ajda Pekkan, Tarkan

Sertab Erener’in Maslak Refresh’te Cuma gecesi gerçekleşen konseri güzel geçti (Tamam, onun hakkında benden kötü bir şey duymanızın imkanı yok, ama bu kez harbinin harbisiydi yani!). Mekanı tıklım tıkış dolduran gençlik gece boyunca “digital” Sertab’la coştu, eğlendi. E artık bu yaz boyunca devam edecek olan parti konserlerinden birinin kayıtlarını albüm yapması da farz oldu Sertab’ın. Çünkü şarkılar yeni düzenlemeleriyle resmen "uçuyor"!

Gelelim birkaç yeni albüm haberine…

Tarkan “Come Closer”la haftaya damgasını vuran isim oldu. İlk çıktığı gün istisnasız her müzikmarkette çalan albüm, gördüğüm kadarıyla peynir ekmek gibi satıyordu. Albümü henüz can kulağıyla oturup dinleme fırsatım olmadı, bu vesileyle ilk fırsatta bir “dünden bugüne Tarkan” panoraması çıkarmaya söz veriyorum:)



MFÖ’den bir sürpriz albüm: AGU…Grup elemanlarının soyadlarının baş harflerinin yan yana getirildiği isim, kapak tasarımıyla da birleşince doğrusu pek şahane bir iş çıkmış ortaya. Şarkılar da bu kadar yalın bir şahanelikte midir bilmiyorum ama yılların MFÖ’sü kötü iş çıkaracak değil ya! "Sarı Laleler"in klibi ekranlarda dönmeye başlamış bile..Bu arada itiraf ediyorum, albüm tanıtım yazılarında şarkı listesinin arasında gözlerim Agu diye bir şarkıyı da aradı, oysa böyle bir muziplik pekala yapabilirlerdi…

“Cool Kadın” Ajda Pekkan nihayet bu hafta çıkıyor, fanlar şimdiden sıraya girdiler bile (şimdiden=zamansız kavram aslında). Yeni şarkıların yanı sıra eski de birkaç şarkının olacağı söylendi, sonra bir ara bu bilgi değiştirildi, sonra yine olacak dendi. Son durum nedir bilemiyoruz ama “Kaderimin Oyunu” ile “Olanlar Oldu Bana”nın yeni yorumları, ve orijinal dilinde ilk kez “Spente Le Stelle”, yine bu albümde yeni Ajda şarkılarının yanıbaşında yeralacak.

Athena da 1 yıllık aradan sonra 5 şarkılık bir maxi single’la hayranlarına merhaba demeye hazırlanıyor. Işın Karaca da 33/3 adlı albümüyle sessizliğini bozacakmış. Levent Yüksel’in “Kadın Şarkıları”nın haberine bu hafta bir gazetede daha rastladıysam da, hala piyasaya çıkmamış olmasına inanamıyorum, gerçekten uzun zaman oldu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder